سلام عسیسم. امشب دلم خواست وبلاگ رو مرور کنم.از اولش تا الان..چقققققدر فراز و نشیب داشتم؟ چقدر گریه کردم برای خودمقربون خودم بدم که چی کشیدم تو این دنیا..چقققدر سخت بوده برامتازه این وبلاگ یه ریزه از امین و عسل بانو...
ما را در سایت امین و عسل بانو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 2:00